Este bine cunoscut faptul că designul spațiului în care muncim ne influențează starea pe parcursul unei zile, stare ce se regăsește și în rândul clienților cu care interacționăm și ne trec pragul biroului, spațiului comercial, restaurantului ș.a.m.d.

Fără îndoială, designul interior al unui spațiu comunică și întregește ceea ce un brand dorește să transmită clienților. Ei se vor identifica automat, mai bine, cu acea companie. Marile companii au același concept implementat în toate spațiile pe care le dețin. Acest lucru duce la identificarea lor de către clienți, într-un mod facil.

design spatii comerciale

Designul trebuie să ducă la sporirea vânzărilor. Desigur, pe lângă acesta, personalul, poziționarea spațiului și prețul produselor sunt factori importanți în procesul de vânzare. Orice proces de amenajare, pornește de la studiul comportamentului clienților. Funcție de acesta, se implementează în amenajarea spațiului un anume design.

design birou vanzari locuinte

Designul unui spațiu comercial reprezintă legătura dintre brand și cumpărător, astfel că este un mod fizic și emoțional prin care clienții se vor atașa și vor ajunge să iubească un brand și chiar să-l promoveze.

design magazin de lux

Designul trebuie să vorbească despre produsele sau preparatele dintr-un local, sa le completeze și sa le pună in valoare. Acesta trebuie aliniat de asemenea și tipologiei de clienți căruia i se adresează spațiul comercial. În acest fel poate să se ajungă la un spațiu formal, la unul ludic sau luxos.

design spatii comerciale

VITRINA

Un alt element foarte important îl reprezintă vitrina. Aceasta are rolul de a atrage atenția trecătorilor, astfel încât să ii determine să treacă pragul spațiului comercial. Totodată, vitrina trebuie să îmbine stilul arhitectural al clădirii în care se află magazinul cu specificul acestuia. Vitrina este deseori o provocare, dar căruia nu i se acordă întotdeauna atenția cuvenită. Unele studii au arătat că o vitrină pregătită după anumite reguli, crește vânzările cu până la 40%.

vitrina design

Oricare ar fi obiectul de activitate, un spațiu plăcut, stimulează starea de bine atât a angajaților, cât și a clienților.